lunes, 11 de agosto de 2008

Sa Conca, Cadaqués

La Linda, en Quico, en Milo i en Frank (I la gossa d'en Quico)

Els vaig conèixer a la platja quan baixava del far. Volia anar-me a remullar de la calor que feia i vist que la primera cala que havia trobat era molt poc accessible vaig decidir anar a sa Conca que almenys allà si que s'hi pot arribar sense problemes. Gràcies a en Quico no tinc els peus tant tallats, es veu que m’havia banyat al lloc mes rocós de la cala i just a l’altre punta no hi havien tantes pedres i es podia nedar millor. De fet, pedres hi havien igualment però si que es cert que hi havia mes algues (i eriçons, i meduses...) i es podia nedar amb mes tranquil•litat.

No els coneixia de res però primer em vaig posar a parlar amb en Quico a veure si trobàvem una solució perquè el meu peu deixes de rajar sang (poca cosa, tranquils) i després van venir uns altres amics seus a fer tertúlia. En Frank i la Linda són francesos i també havien trobat a en Quico per casualitat, tots venen a Cadaqués desde fa anys i es coneixen de lluny. En Milo es cubà. Quins cracks! Cadascú a la seva bola, en Milo i en Frank es van posar a cantar i la Linda va anar a la furgoneta a buscar el seu saxo per fer-los els acompanyaments... Mentrestant en Quico va treure el seu bloc de dibuix i es va posar a fer un esbós de sa conca mentre parlava de la seva vida, dels seus fills i dels seus plans de futur, anar a viure a Eivissa (On una vegada li va trencar la cama al Gerard Quintana, això també m'ho va explicar...) En Quico es el pare d’en Nil, el que feia de fill de la Clara a “Porca Misèria” i el Tavi de “Majoria Absoluta”. Em va fer molta gràcia l’home dient “Si et trobes el Nil per Cadaqués digueli ‘tu ets el cabriolet petit?’ Perquè a mi sempre m’han dit Cabriolet...”.

A mig mati va aparèixer un grupet de nens i nenes per fer submarinisme i cada vegada que tocaven una cançó es quedava tothom allà mirant “D’on han sortit aquests?”. A la tarda anaven a l’illa de Port Lligat i es van oferir a dur-me amb cotxe però vaig tornar al poble perquè en qualsevol moment em trucaria la Núria per dir que ja havien arribat a l’hotel.

2 comentarios:

Jordi dijo...

Ei! T'ha quedat molt bé el disseny del bloc!

Vagi bé

Sedinis dijo...

Ei!

t'he trobat!!!

saps com he arribat fins aquí? jajaja!!! des del bloc d'en phil musical! XD

bonu, doncs res, que ja estàs fitxada!


aleeee!!!!