sábado, 30 de mayo de 2009

'ODA' A BUFFALO SPRINGFIELD


"No els conec" dius? No m'ho crec. Escolta...
'There's something happening here...'
No?
'...There's a man with a gun over there...'
Espera, ara comença l'estribillo
'I think it's time we stop, hey, what's that sound everybody look what's going down'.
No et sona?

No pot ser que "springfield" per tu nomes sigui un poble de dibuixos animats!
Que no sàpigues que hi tocava Neil Young! Saps qui es Neil Young?
Es increïble que jo conegui un grup que va desaparèixer abans que jo nasques,
i tu amb 30 anys no els haguessis sentit mai.

Que no et soni el 'Stop, hey, what's that sound everybody look what's going down. Stop, children, what's that sound everybody look what's going down...' ho trobo molt trist.
I la cultura musical en que s'ha quedat?
En veure com els de "operación triunfo" destrossen cançons?
En quin món vivim.




A vegades penso que hauria d'haver nascut abans, clar que llavors, ara, tindria 40 anys, i cabells blancs i panxa i dos fills, potser estaria al paro i amb una hipoteca a 30 anys per pagar... Ben mirat, ja m'està be tenir-ne 25 ara i arrossegar d'en tan en tan aquesta sensació de nostàlgia per una època que no he viscut.



Jordi! Segur que tu t'en recordes d'aquesta canço oi? Tinc totes les esperances posades en tu...
i no t'estic dient "viejo". ;)

1 comentario:

Picard dijo...

Alça aquí! el gran Neil Young, un paio que és de la quinta del meu pare (el meu estimat papa "Neil Old", jajaja) ...

Per cert, feia més de vint tacos que aquest bon home no es deixava veure pel Cap i Casal ... casualment fins a aquest cap de setmana mateix, coincidint amb el "Primavera Sound" d'enguany. Un festival molt recomanable pel que he tret el cap algun any que altre amb els amigatxos.