domingo, 30 de agosto de 2009

'WAY DOWN IN A HOLE' VERSIONS

No parlaré de The Wire (Bajo escucha) sino de la seva sintonia d'entrada. Hi han sintonies i caretes de sèries que m'encanten però que la sèrie en si no m'atrau. En aquest cas es reuneixen els dos requisits, a The Wire la novetat està en que agafant la canço de "Way down in the hole" del cantant Tom Waits, a cada temporada la canta un grup diferent. Moltes vegades a les sèries canvien la careta a cada temporada però la sintonia segueix sent la mateixa i en aquest cas van fer un pas mes.


The Wire Temporada 1: Five Blind Boys of Alabama






The Wire Temporada 3: 'The Neville Brothers'





The Wire Temporada 4: DoMaJe





The Wire Temporada 5: Steve Earle






A la Temporada 2 van posar la canço original de Tom Waits. I ja que estem amb versions de "
Way down in the hole", acabo amb aquesta de la cantant britanica M.I.A i el raper de baltimore, BLAQSTARR.



Fent aquesta actualització m'he recordat del bloc del meu amic Dudu, quan va parlar de les diferents versions de la canço "common people". Igualment interessant! http://dudusound.wordpress.com/

2 comentarios:

Amapola Domingo dijo...

M'agrada molt el nou disseny que has fet de la pàgina, molt modenno nena ;)

Marina dijo...

Gràcies! Era d'una plantilla però la vaig 'tunejar' una miqueta...

http://2.bp.blogspot.com/_AOJK6bFFsUI/SQgsBgLtZnI/AAAAAAAAoWk/stdOVycLycA/s800/DFire+template.png

;)