martes, 22 de marzo de 2011

LICEU 65 Playlist

Dijous tornant de la feina, pujant les escales de la parada de metro Liceu, la verda, i amb el cap pensant en arriba a casa. Vaig posar la 'reproducció aleatòria' de l'ipod. Modo Random. Perquè no tenia ganes de pensar en buscar una cançó, un artista, o un àlbum que em vingués de gust escoltar. Modo Random. I la primer cançó que va saltar va ser aquesta:

16/03/2011
22 años y un día - Marc Martínez


Em sembla que feia potser un any que no l'escoltava. La tenia a l'ipod, com algunes mes d'aquell "Bolero del Raval", són d'aquells albúms que tens a l'ipod però que per inèrcia no poses mai. Em va agradar , sense voler-ho, perquè ho va voler el 'Random' de tornar a escoltar-la i em va animar els carrers que em quedaven per arribar a casa sortint de Liceu. Des de dijous que vaig pensar que repetiria l'experiència i cada dia tornant de la feina, quan baixes del metro i comences a caminar cap a casa connectaria la reproducció aleatòria i sones el que sones, ho escoltaria fins a arribar a casa. Una pequeña nueva rutina de mi vida. Aquestes són les cançons que van sonar els següents dies.

17/03/2011
Mystic Rhumba - Arthur H


18/03/2011
Soldier - Tiken Jah Fakoly & Akon


21/03/2011
Dice la gente - Kiko Veneno


22/03/2011

De bonnes raisons
- Les chansons d'amour


23/03/2011
Viatge d'un savi vilatrista cap enlloc - Adrià Punti



Mi ipod tampoco es infinito pero creo que tengo los gustos musicales bastante variados como para que salga una mezcla heterogénea que, quien sabe, puede formar parte de mi banda sonora en este nuevo paréntesis profesional. Espero que corto, pero eso si, acompañado de buena música. O por lo menos, la que a mi me gusta, que si la tengo en mi reproductor será por algo.

No hay comentarios: